diumenge, 4 de desembre del 2011

Festivalet


Dissabte em vaig firar al Festivalet. Em vaig enamorar dels fermalls de Depeada, que no coneixia, i me'n vaig anar amb aquest de la nena i l'ocellet cap a casa. Però la veritat és que m'hauria pogut endur qualsevol dels milers de coses maques que hi havia a les paradetes. Ara, de tanta gent que hi havia que em vaig quedar sense provar els lukumas... En fi, aquí teniu una selecció d'algunes de les coses que vaig aconseguir fotografiar entre la gran multitud de gent que hi havia passejant pel FAD. Tot un èxit!
//
El sábado me hice un regalo en el Festivalet. Me enamoré de los broches de Depeada, que no conocía, y me fuí con este de la nña y el pajarito a casa. Pero la verdad es que me podría haver llevado cualquier cosa de los miles de cosas bonitas que havia en las paraditas. De tanta gente que había que me quedé sin provar los lukumas... En fin, aquí teneis una selección de las cosas que pude fotografiar entre la multitud de gent que paseaba en el FAD. Todo un éxito!






Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...