dijous, 22 de desembre del 2011

Bon Nadal tipogràfic


Fa temps que volia provar de teixir unes lletres de ganxet i he acabat convertint l'assaig en una garlanda de Nadal. M'he basat en aquest patró que vaig trobar via Pinterest, tot i que no us en refieu massa: els gràfics estan una mica tallats i encara que segueixis les indicacions, les lletres no acaben de quedar com les de la fotografia, així que hi haureu de posar una mica de creativitat i inventiva.


Hace tiempo que quería provar de tejer unas letras de ganchillo y he acabado convertiendo el ensayo en una guirnalda de Navidad. Me he basado en el patrón que encontré via Pinterest, pero cuidado: los gráficos están cortados y aunque sigas las indicaciones, las letras no acaban de quedar como las de la foto, así que tendreís que echarle creatividad e inventiva.






1 comentari:

The Magic's World ha dit...

Bon Nadal artista!!! M'encanta aquesta girnalda, t'ha quedat preciosa!!! ;)
Petonets guapa!!

http://themagicsworld.blogspot.com/

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...