divendres, 23 de març del 2012

Flower Friday (XII)


Bé noies, doncs ja ha arribat la primavera i hem acomplert la primera part de la missió del Flower Friday: donar-li la benvinguda amb un jardinet ben florit. I com que m'heu preguntat "i ara què?", doncs aquí teniu la resposta: doncs ara, a fer més flors encara, fins que ja no quedin patrons o fins que ens cansem, o fins que tinguem tantes flors que haguem de marxar de casa i haguem de parar... En fi, que aquí seguirem cada divendres.

Avui, per cert, és una mica especial ja que és el meu aniversari :) M'hauria agradat preparar alguna cosa més especial però ha coincidit amb una setmana intensa a la feina així que no he pogut preparar res més que aquesta floreta tan senzilleta. Però aquí estem, fidels a la cita.

Pel patró aquesta setmana haureu d'esperar una mica, però prometo que com a molt tard diumenge el tindreu a la vostra disposició.

Gràcies per visitar el jardinet cada divendres!!!!!!
//
Bueno chicas, pues ya ha llegado la primavera y hemos cumplido con la primera parte de la misión del Flower Friday: darle la bienvenida con un jardincito florido. Y como me habeís preguntado "y ahora que?", pues aquí está la respuesta: pues ahora, a tejer más flores, hasta que ya no queden patrones o nos cansemos, o nos tengamos de ir de casa de tantas flores tejidas... En resumen, que aquí seguiremos cada viernes con la segunda parte de la misión, que es pasarlo bién.


Hoy por cierto es un poco especial porque es mi cumpleaños :) Me habría gustado preparar alguna cosa más especial pero he tenido una semana intensa en el trabajo así que no he podido preparar nada más que esta flor tan sencillita. Pero aquí estamos, fieles a la cita.


Para el patrón esta semana tendreís que esperar un poco, pero prometo que como muy tarde el domingo lo tendreís a vuestra disposición.

Gracias por visitar el jardincito cada viernes!!!!!!!! 

******

ACTUALIZACIÓN: Aquí teneís el patrón de la flor, se llama Tradescantia.

Cad- cadeneta
Pr- punto raso
Pb- punto bajo
Pad – punto alto doble (o treble). Lo tejeremos en forma de clúster, que significa que se tejen los tres pad y se cierran juntos.

Con el color del centro de la flor, tejemos 4 cad y unimos con pr para formar un círculo

Vuelta 1- 3 cad, luego  *1pb, 2cad* dos veces en el anillo. (quedan 3 puntos y tres espacios de cad).
Cambia de color, une con pr a la primera de las tres cadenetas iniciales

Vuelta 2- *4 cad, cluster de 3 pad en el espacio de las cadenetas, un pb en la parte de arriba del cluster, 4 cad, pr en el pb, 4 cad, pr en el pb de la vuelta anterior para formar el pétalo* Repite *a* dos veces mas para formar los tres pétalos.
  
Les vostres flors // Vuestras flores

La de Sònia








La de Susana
La de Paula, me encanta el centro para la puerta!

7 comentaris:

Susana ha dit...

Hola y felicidades por tu cumpleaños y que cumplas muchos más. Pásalo bien en este día tan especial.
Besos
Susana

sonietaSun ha dit...

ei P E R M O L T S A A A A N Y S S S S!!!
aquí seguim fent floretes fins que ens facin fora de casa!!!
una abraçada

Paula ha dit...

Moltíssimes felicitats, guapa!!! Que passis un dia molt feliç!

Luci ha dit...

Moltes felicitats! Fa poc temps que he descobert el teu blog i m'encanta. Gràcies per les propostes que publiques. Per molts anys!

Ari Togores ha dit...

Moltes gràcies a totes!!!! Encantada de tenir-vos per aquí :D

Roser Manté ha dit...

Primer de tot: Felicitats!!!

Segon: he passat pel Milola i he vist unes floretes que em sonen familiars :)

A veure si un diumenge a la tarda m'hi puc passar a saludar (a fer flors encara no m'hi veig...)

LA INSURRECTA ha dit...

Espero que hayas tenido un feliz cumple. He visitado hoy tu blog por primera vez porque vi tu propuesta en Tejeterapia y me encantan las flores por lo que soy desde hoy tu seguidora, no sé cuantas flores tejeré pero la Estrella federal (flor de Pascua) seguro que sí.Cariños, Lili.

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...