dimecres, 25 de gener de 2017

2017 BAMCAL - Floral Kaleidoscope


Ja us vaig explicar que m'he apuntat al BAMCAL de Ravelry amb voluntat de fer tots els quadres proposats i acabar l'any amb una super manta.

Per això, tot i que el primer quadret el vaig fer una mica de prova amb restos de llana que tenia per casa, al final he anat a comprar troques de colors per combinar i fer que tots els quadres siguin del mateix to.

Aquest segueix el patró anomenat Floral Kaleidoscope.

//

Ya os expliqué que me he apuntado al BAMCAL de Ravelry con la voluntad de hacer todos los cuadros que propongan y acabar el año con una super manta.

Por eso, a pesar que el primer cuadro lo hice un poco de prueba y con restos de lana, al final me he comprado lanas de colores solo para este proyecto, para combinarlos y que así todos los cuadros sean del mismo tono.

Este cuadro sigue el patrón llamado Floral Kaleidoscope.


MiniCactus

Em van regalar una planteta però com que la jardinaria no és el meu fort, se'm va morir, així que he decidit reciclar el test i apr...