dilluns, 23 de setembre de 2013

My crochet: minicesto de trapillo

 Avui us ensenyo un mini cistellet de trapillo que vaig fer en un plis-plas, aprofitant unes restes de trapillo que m'havien quedat d'altres projectes. I per donar-li un toque diferent, vaig fer la part de dalt amb cordó. M'agrada molt la combinació dels dos materials i els tons naturals. Què opineu vosaltres?
//

Hoy os muestro un minicestito de trapillo que hice en un plis-plas, aprovechando unos restos de trapillo que tenía de otros proyectos. Y para darle un toque diferente, tejí la parte de arriba con cuerda. Me gusta mucho la combinación de los dos materiales y los tonos naturales. Que os parece?

3 comentaris:

Con estas manitas creo ha dit...

Es muy chulo y práctico y además aprovechamos restos de material.
Besitos.
M. Isabel

ASundayProject ha dit...

Queda muy bien, y es genial para dar uso a esos trozos que no queremos tirar pero tampoco usamos. Yo soy muy fan del trapillo.

Besos!

Marina Sunday

Los Hilos de mi Pecera ha dit...

Qué maco t'ha quedat!!
Petons

Postal estiuenca / Postal de verano

M'he tornat addicta a comprar coses a la cadena Tiger, que és com un Ikea versió danesa plena de cosetes mones tirades de preu. Sem...