dissabte, 19 de febrer del 2011

Bird on crochet cage


Al bloc de Lola Nova vaig trobar una idea per fer un marc de fotos de ganxet tan fàcil que el vaig tenir fet en un moment. L'elaboració és molt senzilla i el resultat molt maco, no creieu? I enlloc de posar-hi una foto, el vaig decorar amb un ocellet de fieltro brodat. M'agrada el resultat, és com una gàbia d'ocells però sense reixes ni portes.


//


En el blog de Lola Nova encontré una idea genial para un marco de fotos de ganchillo, tan fàcil que lo acabé en un momento. La elaboración es muy sencilla y el resultado muy bonito, ¿verdad?. Y en vez de ponerle una foto, lo decoré con un pajarito de fieltro bordado. Me gusta el resultado, es com una jaula de pájaros pero sin barrotes ni puertas.


Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...