dimecres, 4 de maig del 2011

Arrecades / Pendientes



Fa unes setmanes vaig obrir la meva botiga pròpia d'artesania a la web Artesanio. Allà hi podeu trobar algunes de les coses que ja coneixeu, com els meus fermalls de feltre o les xapetes estiuenques. Però a més, també hi trobareu una petita col·lecció d'arrecades de ganxet que he iniciat amb els dos models que podeu veure a les fotografies, i que vull anar ampliant amb nous models. Espero que us agradin!!!

//



Hace unas semanas abrí tienda propia en la web Artesanio. Allí podeis encontrar algunas de las cosas que ya conoceis, como mis brochets de fieltro o las chapitas veraniegas. Pero además, también encontrareís una pequeña colección de pendientes de ganchillo que he iniciado con los dos modelos que podeís ver en las fotos, y que quiero ir ampliando. Espero que os gusten!!!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...