dilluns, 9 de maig del 2011

Experimentant amb la màquina



La feina em té tan ocupada aquests dies que pràcticament no trobo el moment per actualitzar el blog. Ja fa dies que us volia ensenyar el resultat del meu primer "experiment" amb la màquina de cosir, i que és aquest necesser o estoig o clutch. L'he fet reciclant la roba d'unes cortines i d'uns llençols antics, el botó d'un abric que ja no faig servir i amb el detallet d'unes floretes brodades a mà. El patró el vaig trobar al blog sempre interessant de Maggie Makes. I per ser el meu primer intent, n'estic força satisfeta. Què opineu?

//



El trabajo me tiene tan ocupada estos dias que prácticamente no encuentro el momento para actualizar el blog. Y eso que hace dias que os quería mostrar el resultado de mi primer experimento con la máquina de coser, que es este neceser o estuche o clutch. Está hecho con tela reciclada de una cortina y de unas sábanas viejas, y el botón también es de un abrigo que ya no uso. Lo he rematado con el detalle de las florecitas bordadas a mano. El patrón lo encontré en el blog siempre recomendable de Maggie Makes. Para ser mi primer intento, estoy bastante satisfecha. ¿Que os parece?

1 comentari:

Roser Manté ha dit...

Ei! Molt bé! Per ser la primera prova t'ha quedat molt bé. Jo també tinc uns retalls d'unes cortines esperant convertir-se en un bolso. Com que és una tela restistent crec que en faré una bossa per la bici.

I m'apunto el link que dones

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...