dilluns, 5 de setembre del 2011

Crochet pillow



Ja està, ja he acabat el meu primer coixí de ganxet! Un toc de color perfecte per acompanyar les hores de relax i lectura al sofà

//

Ya está, ya he acabado mi primer cojín de ganchillo! Un toque de color perfecto para acompanyar las horas de relax y lectura en el sofá





La cosa, més o menys, va començar amb aquest garbuix de llanes... I algunes proves per fer grannys

//

La cosa, más o menos, empezó con este montón de lanas y algunas pruebas para hacer grannys



I va seguir... // Y siguió...



...fins arribar aquí! / hasta llegar aquí!



I després va venir la cara B del coixí / Y luego vino la cara B.



Et voilà!

1 comentari:

MARTA ha dit...

Qué maco! M'agrada molt la idea de que cada cara del coixí sigui diferent de l'altra.
Salutacions
Marta

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...