dimecres, 7 de desembre del 2011

Blackberry Cobbler


Avui us ensenyo una bufanda que vaig fer seguint el patró del llibre que trobareu més avall, concretament el de la pàgina 72 que es diu "Blackberry cobbler" (pel color morat d'aquests pastissos). Vaig fer servir un ganxet del 3 així que ha quedat una mica més estreta que la del llibre, però ja va bé, perquè escalfa però no engabanya.



Hoy os enseño una bufanda que tejí siguiendo el patrón del libro que encontrareís aquí debajo, concretamente el de la página 72 que se llama "Blackberry Cobbler" (por el color de estos pasteles). La tejí con un ganchillo del 3 así que ha quedado un poco más estrecha que la de la foto del libro, pero ya está bien, porqué así calienta pero tampoco agobia.


Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...