dimecres, 28 de desembre del 2011

Washi Tape packaging


Vaig llegir al blog Rodricano que l'any que ve el washi tape serà lo más de lo más, així que perquè esperar? Tots els regals de Nadal els he empaquetat amb aquestes cintes adhesives de coloraines, que venen de Japó, com totes les coses que molen. La veritat és que comences a provar i li agafes el gustet. Jo he combinat el washi tape amb papers de seda, llana i altres coses que tenia per casa i aquest ha sigut el resultat...
//
Leí en el blog Rodricano que el año que viene el Wahi tape será lo más de lo más, así que ¿para que esperar? Todos los regalos de Navidad los he empaquetado con estas cintas adhesivas de colores, que vienen de Japón, como todas las cosas que molan. La verdad es que empiezas a provar y le coges el gustillo. YO he combiando el washi tape con papeles seda, lana y otras cosas que tenia por casa y este ha sido el resultado...




Si busqueu més informació, idees o voleu comprar cintes, podeu consultar el blog de All washi tape.
//
Si quereís más información, ideas o quereís comprar cintas, podeís consultar el blog de All washi tape



1 comentari:

La Mar de Washi Tapes ha dit...

Hola!
M'ha semblat curiosa la recerca d'avui. He anat al tiet google a buscar washi tape, a veure si la meva botiga quedaba molt lluny de la primera pàgina, i em trobo la teva! Aquesta entrada me l'havia perduda.
Ens vàrem conèixer a la plaça de la catedral l'any passat. Tinc pendent encara fer moltes de les flors que vas proposar, però el projecte de washi tapes em porta molt de temps. :*

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...