dissabte, 28 de gener del 2012

BAM CAL 12''


Justet abans que s'acabi el mes, però he aconseguit acabar el quadret de 12'' de gener pel Block-a-month CAL de Ravelry. He fet menys voltes de les indicades al patró perquè ja m'agradava així. També m'agrada com ha quedat la flor, amb molt de relleu. Crec que és perquè vaig teixir el quadret amb un ganxet més gros que la llana, amb punts força folgats. El patró, aquí.


Justito antes de que acabe el mes, pero he conseguido acabar el quadrado de 12'' de enero para el Block-a-month CAL de Ravelry. He tejido menos vueltas de las indicadas porqué ya me gustaba así. También me gusta como ha quedado la flor, con mucho relieve. Creo que es porque tejí con un ganchillo más grande que la lana y puntos holgados. El patrón, aquí.

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...