dilluns, 20 de febrer del 2012

7 jours, 7 photos (XIII) - Ruta de la llana








Les set fotografies d'avui són un resum colorista de la Ruta de la Llana que vam fer diumenge passat, dia 11 de febrer, amb les noies del Club de la Llana de Badalona. Vam visitar les botigues IFIL, Llanarium, l'espai Creativa del Corte Inglès, Barcelana i All you Knit is love... Jo només hi vaig assistir pel matí però algunes van seguir per la tarda amb una quedada ganxetaire a La Creativa Mertxesitas. Podeu llegir una bona crònica al blog del Club [aquí].
//
Las siete fotos de hoy son un resumen colorista de la Ruta de la Lana que hicimos el domingo 11 de febrer con las chicas de El Club de la Llana de Badalona. Visitamos las tiendas IFIL, Llanarium, el espacio Creativa del Corte Inglès, Barcelana i All you Knit is love... Yo solo estuve por la mañana pero algunas siguieron por la tarde con la quedada ganchillera en La Creativa Mertxesitas. Podeus leer una buena crónica en el blog del Club [aquí].


2 comentaris:

Aurora ha dit...

bufffff, quina bogeria de colors, m'encantan. Petons

Wilma ha dit...

ooo jo em tornaria boja en aquestes botigues

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...