dimecres, 29 de febrer del 2012

LVM-Círculos

Bé, doncs aquest mes de febrer m'he afegit al grup de flickr de La vuelta al mundo, una proposta de Jackie Rueda molt divertida i motivadora. Des de fa un temps que li estic tornant a agafar carinyo a la meva càmara de fotos i res millor que la inspiració d'una professional com la Jackie. La proposta es planteja com un joc fotogràfic on cada mes es proposa un tema. El de febrer eren els cercles i aquestes són les fotografies que jo hi he aportat.
//
Bueno, pues este mes de febrero me he unido al grup de flickr de La vuelta al mundo, una propuesta de Jackie Rueda muy divertida y motivadora. Desde hace un tiempo le estoy volviendo a coger cariño a mi cámara de fotos y nada mejor que la inspiración de una professional com como Jackie. La propuesta se plantea como un juego fotográfico donde cada mes se propone un tema. El de febrero són los círculos y estas son las fotos que yo he aportado.


Homemade

Galets

Balas de Heno

1 comentari:

Wilma ha dit...

m'encanten aquestes madalenes, ummmmm, Jackie Rueda es genial

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...