dijous, 9 de febrer del 2012

Mis pinitos en jacquard


Després de fer el taller superxulo al Duduà amb la Leire de profe, li he agafat el gustet a això del Jacquard. Aquí us ensenyo la meva primera obra feta by myself, una funda per la blackberry. Ja veieu que el motiu no és massa agosserat, però es tractava d'agafar pràctica amb això d'anar canviant de colors. I mira, m'agrada bastant!


Después de hacer el taller superchulo del Duduà con Leire de profe, le he cogido el gustillo a esto del Jacquard. Aquí os enseño mi primera obra by myself, una funda para la blackberry. Ya veís que el motivo no es muy atrevido, pero se trataba de cogerle práctica a esto de ir cambiando de colores. Y mira, me gusta bastante!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...