dimarts, 28 de febrer del 2012

Trobada Solidària a Sabadell


Diumenge passat ho vam tornar a fer! Mireu, mireu quanta gent a la Segona Trobada Solidària 'Abriguemos a un niño', aquest cop a Sabadell! Per fi vam poder coincidir les quatre impulsores de la trobada, la Sònia i jo com a delegació mataronina i la Paula i la Monika de Sabadell. I molta més gent que també va contribuir amb els seus quadradets, com la Lídia de Portaldelabores (quin luxe que vingués a la quedada!), la Josefina, la Ruth i moltes altres que no surten a les fotos.





Ja veieu que la manta avança a bon ritme, amb els quadradets que vam fer l'altre dia a Mataró...


I la cosa creixerà molt més, amb els quadradets que han sortit de la feina feta a Sabadell...


I no van faltar les pastetes, la coca, els sucs i la llimonada... El matí de diumenge perfecte!!!





2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo que tambe soc de Sabadell i m´encantaria participar en una quedada d´aquestas, espero poder estar la propera vegada que la feu, aquest diumenge no va poder ser perque estava a la fira creativa a Saragossa.

pedritxes ha dit...

Hola,
Soc Josefina (Pedritxes) el domingo lo pasé BOMBA, BOMBA¡¡ sois unas tias estupendas ,me encanta ver mis cuadritos entre el montón ,espero repetir i poder hacer algun cuadrirto más.
Thank you.

Hasta la próxima "trobada"

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...