dimarts, 27 de març del 2012

Amigurumis a Mataró


El dissabte dia 17 vaig fer dos tallers d'iniciació als amigurumis. Aquí sobre podeu veure alguns dels ninotets que es van fer al taller del Serie B Market de Mataró, i algunes de les alumnes.
//
El sábado 17 impartí dos talleres de iniciación a los amigurumis. Aquí podeís ver algunos de los muñequitos que hicieron en el taller del Serie B Market de Mataró, i algunas alumnas.


El mateix dia per la tarda vam repetir l'experiència a l'Associació de Veïns de Via Europa, i aquí teniu els resultats.
//
El mismo dia por la tarde repetimos experiència en la Asociación de Vecinos de Via Europa, y aquí teneís los resultados. 



Entreu al blog de Printània Tallers i trobareu més fotografies i informació sobre els tallers de ganxet que vaig fent. Heu de clicar aquí. També tenim un grup al Facebook, feu-vos seguidors!
//
Entrar en el blog de Printania Tallers y encontrareís más fotos y información sobre los tallers de ganchillo que imparto. Teneís que clicar  aquí. También tenemos grup al Facebook, haceros seguidores!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...