diumenge, 18 de març del 2012

El club de los viernes (en Badalona)


Dijous passat, dia 15, vaig anar a la presentació del llibre 'El club de los viernes' i les seves seqüeles. La presentació va tenir lloc a la llibreria Saltamartí de Badalona i estava organitzada per El club de la llana, que va néixer precisament per inspiració d'aquestes novel·les de Kate Jacobs. Va venir molta gent del club, de Badalona i de fora com és el meu cas, i també molta gent nova que segur se sumarà a les trobades. Va ser divertit això d'anar fent ganxet mentre ens explicaven els arguments del llibre... I els pastissets i muffins que hi havia per picar, d'escàndol!
//
El jueves pasado fuí a la presentación del libro "El club de los viernes" y sus secuelas. La presentación tuvo lugar en la libreria Saltamartí de Badalona y estava organizada por El club de la llana, que nació precisamente por inspiración de estas novelas de Kate Jacobs. Vino mucha gente del club, de Badalona y de fuera com es mi caso, y también mucha gente nueva que seguro se sumará a las quedadas. Fue divertido esto de hacer gnachillo mientra nos explicavan el argumento del libro... Y los pasteles y muffins que havia para picar, de escándalo!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...