divendres, 9 de març del 2012

Flower Friday (X)


Com es nota que s'acosta la primavera, miro la meva caixa de flors i la meva carpeta de patrons i està "que se sale!" de tant colorida i florejada! Avui us porto una flor que vaig descobrir ahir a Pinterest i me'n vaig enamorar tant de presa que he canviat els plans perquè la pogueu fer ja. Recuperem la tècnica dels "bodoques" que ja hem practicat, i ara a més treballant a les parts de davant i darrera dels punts, per crear els relleus. És molt xula de fer, ja veureu.
Nota: al patró diu que els bodoques es fan amb punts alts però queden millor amb punts alts dobles (trebles).
//
Como se nota que se acerca la primavera, miro mi caja de flores y mi carpeta de patrones y está que se sale de tanto colorido y floreado! Hoy os traigo una flor que descubró ayer en Pinterest y me enamoré tan de prisa que he cambiado de planes para que la podaís hacer. Recuperamos la técnica de los "bodoques" que ya hemos practicado y ahora además trabajando por las presillas de delante y detrás de los puntos, para crear los relieves. Es muy chula de hacer, ya vereís. 
Nota: en el patrón dice que los bodoques se hacen con puntos altos pero quedan mejor con puntos altos dobles (trebles).

Flor-Nenufar

Les vostres flors / Vuestras flores

La de Sònia
La de Susana
La de The magic's world










3 comentaris:

The Magic's World ha dit...

juuuuu que avui si la tenia feta i va i se m'oblida avisarte :( es per plorar lo meu! Esta al meu post d'ahir ;)
Miauuuuupetonets i en res hem poso amb al nova :)

Pollet ha dit...

Hola , és massa tard per apuntar-me al repte de Flower Friday !!!

Felicitats pel blog, tens coses xules

Ari Togores ha dit...

Pollet, cap problema per afegir-te ara! Això està obert a qui vulgui participar, quan i com vulgui!!!! Si fas la flor i m'envies l'enllaç o la foto, la publicaré al post. I si vols també pots enllaçar el logo del FF que tens a la columnda de l'esquerra.
Espero veure les teves flors!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...