divendres, 4 de maig del 2012

Flower Friday (XVIII)


Ja som al maig, el més de les flors, i ja podem estar contentes que hi arribem ben florejades! Avui us porto una flor que m'encanta, combina tècnica d'amigurumi amb crochet tradicional, però és molt fàcil de fer i mireu quin resultat més bonic. Estic encantada, així que espero que la disfruteu tant com jo!
//
Ya estamos en mayo, el mes de la flores, y ya podemos estar contentas porque hemos llegado hasta aquí bien floreadas! Hoy os propongo una flor que me encanta, combina la técnica del amigurumi con el crochet tradicional, pero es fácil de hacer y mirar que resultat tan bonito. Estoy encantada, así que espero que la disfruteís tanto como yo!


Flor-Campanilla

Les vostres flors / Vuestras flores
(os recuerdo que si quereís aparecer aquí, teneís que mandarme la foto o el enlace a vuestro blog)

La de Susanna
La de Sònia

4 comentaris:

Susana ha dit...

Hola Ari. Me encanta esta flor y es la primera vez que hago una, haber como queda¡
Que tengas un buen fin de semana.
Susana.

Laia ha dit...

Bones! M'agradat molt aquesta campaneta, aquí et deixo un enllaç al meu bloc per a que veigis com m'ha quedat la meva!!

http://elpinxolivadiralganxo.blogspot.com.es/2012/05/les-flower-friday.html

La incorporaré al meu receptari!

piedad55 ha dit...

hola como es que cada semana pones una flor es que no e entendido y quiero participar besos

Ari ha dit...

Hola Piedad, cada viernes publico el patrón de una flor y las que quereís, si la haceis, me mandaís la foto o el enlace a tu blog y la publico a la semana siguiente. Puedes poner el botón del "Flower Friday" en tu blog para darle difusión.
Saludos!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...