dimarts, 12 de juny del 2012

Amigurumis en A casa portuguesa


L'altre dia vaig estar sopant a A Casa Portuguesa del carrer Verdi. A Casa Portuguesa va néixer com una botiga on comprar i desgustar vins i productes de Portugal. Ara acaben d'obrir un restaurant al carrer Aragó, però mantenen la seva botiga original al carrer Verdi, una mica més amunt dels cines. Allà, tot i no ser restaurant, hi ha una barra i alguns seients on seure i picar alguna cosa ràpida. Us ho recomano molt, perquè podreu desgustar els pastissets i tartaletes de carn i verdures i, sobretot, els dolços típics portuguesos com el mític pastel de belem, un escàndol en tots els sentits. A part de la festa gastronòmica, a A Casa Portuguesa tenen altres productes típics i l'altre dia, quan hi vaig anar, venien també uns amigurumis made in Portugal tan xulos com aquest gosset que vaig fotografiar. La veritat, estava tant emocionada amb els meus pastissets, que no vaig fer més fotos que aquesta, i ni tan sols vaig anotar la marca dels amigurumis... però serà una bona excusa per tornar-hi, no?
//
El otro dia cené en A Casa Portuguesa de la calle Verdi, en Barcelona. A Casa Portuguesa nació como una tienda donde comprar y degustar vinos y productos de Portugal. Ahora acaban de abrir su propio restaurante en la carrer Aragón, pero mantienen la tienda original en Verdi, cerca de los cines. Allí, aunque no sea restaurante, hay una barra y sillas donde sentarse y picar algo. Os lo recomiendo, porqué podréis degustar los pasteles y tartaletas de carne y verduras y, sobretodo, los dulces típicos portugueses como el mítico pastel de belem, un escándalo en todos los sentidos. A parte de la fiesta gastronómica, en A Casa Portuguesa tienen otros productos típicos y el dia que yo fuí, vendían unos amigurumis made in Portugal tan chulos como este perrito que veis en la foto. La verdad, estaba yo tan emocionada com mis pasteles y tartaletas, que no pensé en hacer más fotos que esta, ni en anotar la marca... pero así tengo una buena excusa para volver, no?

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...