dimarts, 10 de juliol del 2012

Estreno en Portal de Labores!!!!!


Aquesta setmana m'he estrenat com a col·laboradora al Portal de labores. Em fa il·lusió, perquè puc combinar la meva faceta professional de periodista amb la meva afició per la llana i les labors creatives.

He començat amb una article sobre les quedades llanaires que hi ha per l'estat, i ha estat un plaer fer-lo, perquè així he pogut contactar amb la tira de col·lectius i comprovar que a tots ens mou el mateix esperit creatiu i superpositiu.

Per llegir el reportatge, heu de clicar aquí.

//

Esta semana me he estrenado como colaboradora en Portal de Labores! Me hace ilusión, porque me permite combinar mi faceta profesional de periodista con mi afición por la lana y las labores creativas.

He empezado con un artículo sobre las quedadas laneras que hay por el país, y ha sido un placer porque he contactado con la tira de colectivos y comprobado que a todos nos mueve el mismo espíritu creativo y superpositivo.

Para leer el reportaje, tenéis que clicar aquí.

2 comentaris:

Bugaderes39 ha dit...

Felicitats per la col·laboració i per l'article.

Susana ha dit...

Felicidades por tu artículo.

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...