dimecres, 29 d’agost del 2012

Trapillo


Confesso. Aquest estiu jo també he caigut en la moda del trapillo. Ja ho veieu. He descobert una botiga a Mataró, molt a prop de casa, on en venen. Es diu Rodet Màgic, podeu visitar la seva web aquí. Tenen tot un prestatge ple de trapillo i, és clar, no em vaig poder resistir!

I parlant de trapillo, aviat us portaré notícies sobre el tema. De moment, quedeu-vos amb el nom d'aquesta marca, Trap-art. Seguirem informant...

PD: He estirat les vacances del blog més del que estava previst, però aquesta setmana em començo a activar i la que ve, tornem a la normalitat, amb la cita setmanal del Flower Friday, i molt més!

//

Confieso. Este verano yo también he caído en la moda del trapillo. Ya lo veis. He descubierto una tienda en Mataró, muy cerca de casa, donde lo venden. Se llama Rodet Màgic, podeis visitar su web aquí. Tienen todo un estante lleno de trapillo y, claro, no me pude resistir!

Y hablando de trapillo, pronto os traeré noticias sobre el tema. De momento, quedaros con el nombre de esta marca, Trap-art.
Seguiremos informando ...

PD: He estirado las vacaciones del blog más de lo previsto, pero esta semana me activo y la que viene, volvemos a la normalidad, con la cita semanal del Flower Friday, y mucho más!

4 comentaris:

sonietaSun ha dit...

haurem d'anar-hi d'excursió!!!

sonietaSun ha dit...

per cert, has vist el KAL manta que organitza Labores en Red??
T'apuntes o què?¿?¿

Ari Togores ha dit...

Nena, em vaig a mirar aquest kal immediatament, que aquest setembre m'hi poso a sacooo! ganxeeeeeet!!!!!

The Magic's World ha dit...

Mai he fet servir això del trapillo, tot serà probar-ho!!! I quines ganes de flower friday!!!!! :D :D :D
Un miauuuuuupetonet guapa i espero que hagis disfrutat moltisim d'aquests dies de vacances ;)

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...