diumenge, 30 de setembre del 2012

Paula puppy


Setembre està sent el mes dels amigurumis. Aquesta és la meva versió de la Paula puppy de Lion Brand, que vam iniciar en una de les quedades d'Iluro Craft i que ara podeu trobar, juntament amb altres amirugumis meus, a la botiga Lulu Ferris de Mataró. Passeu per allà perquè hi ha coses molt maques pels peques!
//
Septiembre está siendo el mes de los amigurumis. Esta es mi versión de la Paula puppy de Lion Brand, que empecé a tejer en una de las quedadas de Iluro Craft. Ahora lo podeis encontrar, junto con otros amigurumis mios, en la tienda de Lulu Ferris en Mataró. Pasaros por allí porqué hay cosas muy bonitas para los peques!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...