dimecres, 3 d’octubre del 2012

En tren...


El fill d'uns amics meus està enamorat dels trens. Per això, quan els vaig parlar dels meus amigurumis, no van dubtar un segon en encarregar-me un trenet pel seu peque. I aquí el teniu! Una locomotora com les de tota la vida, amb la seva xemeneia i tot. A més, a mi que soc de Mataró, em recorda al primer tren que va fer el viatge Barcelona-Mataró :)


El hijo de unos amigos míos está enamorado de los trenes. Por eso, cuando les hablé de mis amigurumis, no dudaron un segundo en encargarme un trenecito para su peque. Y aquí lo tenéis! Una locomotora como las de toda la vida, con su chimenea y todo. Además, a mí que soy de Mataró, me recuerda al primer tren que hizo el viaje Barcelona-Mataró :)

6 comentaris:

elcalaixdelarosseta ha dit...

Judith ets una crack noia, fas unas cosas xulisimas, llastima que estiguem una mica lluny per apuntar-me als teus tallers.

elcalaixdelarosseta ha dit...

Judith ets una crack noia, fas unas cosas xulisimas, llastima que estiguem una mica lluny per apuntar-me als teus tallers.

Matilde ha dit...

El niño estará la mar de contento con su trenecito. Muy majo. Abrazos

MJ ha dit...

que mono Judit!

Bugaderes39 ha dit...

Genial!!! Jo m'hauré de treballar un avió que és el transport de moda a casa.

Es un Mundo Amigurumi ha dit...

Lindo!!!!!!!!!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...