dissabte, 3 de novembre del 2012

Propers tallers a Mataró i Badalona

Us deixo amb els cartells dels tallers de ganxet que faré aquest mes de novembre a Mataró i Badalona

Divendres, dia 9, a la botiga Lulu Ferris de MAtaró, farem un taller de granny square per aprendre a fer quadrets i teixir les nostres pròpies mantes. Aquest ja el tenim ple però hem obert un segon grup pel 23 de novembre. Si voleu més informació podeu escriure a cursos@luluferris.com


El dissabte 10 de novembre m'estreno al parc d'oci Va d'Aventura de Badalona, amb un taller d'iniciació als amigurumis. Tindrem esmorzar inclòs a càrrec de Cake & Co. I si veniu amb els peques, teniu un preu especial per deixar-los jugant al parc. Un matí perfecte!


I el divendres 15, per fi, l'esperat taller de trapillo que m'heu demanat tants cops! Serà a la botiga Lulú Ferris de Mataró, i també tindrem berenar gràcies a Milola!


Per a més informació podeu escriure a printaniatallers@gmail.com.




Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...