dimarts, 4 de desembre del 2012

Ikea DIY


L'altre dia em vaig comprar unes cortines noves a Ikea per renovar el menjador. Altres vegades les havia comprat allà perquè porten un cutre-sistema per fer la vora amb una mena de cinta adhesiva que s'ha de planxar i ja està. Però quan les vaig obrir, ai!, no hi havia la cinta màgica! Total, que em vaig animar a treure-li la pols a la màquina de cosir i pim pam.

I li vaig agafar tanta afició a la màquina de cosir que amb el tros que em va sobrar de les cortines vaig fer un coixí pel sofà. I encara vaig tenir roba per fer-li un llitet nou al gos. Ara ell està encantat i jo, amb les cortines, coixins i llitet combinats, doncs també :)))

Visca el reciclatge i el DIY!


El otro día me compré unas cortinas nuevas en Ikea para renovar la sala de estar. Otras veces las había comprado allí porque llevan un cutre-sistema para hacer el dobladillo con una especie de cinta adhesiva que se tiene que planchar y ya está. Pero cuando las abrí, ay!, No había la cinta mágica. Total, que me animé a sacarle el polvo a la máquina de coser y pim pam.

Y le cogí tanta afición a la máquina de coser que con el trozo que me sobró de las cortinas hice una almohada para el sofá. Y aún me quedó tela para hacerle una cunita nuevo al perro. Ahora él está encantado y yo, con las cortinas, cojines y camita combinados, pues también :)))

Viva el reciclaje y el DIY!


Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...