dijous, 24 de gener del 2013

Alfombra de trapillo


Les meves alumnes del taller de Lulu Ferris s'ho van passar tant bé amb el trapillo que amb les cistelles no en van tenir prou, i em van demanar un taller de catifes. Aquesta és la mostra que he preparat i, de passada, em servirà per vestir un raconet de la casa :)


Mis alumnas del taller de Lulu Ferris lo pasaron tan bien con el trapillo que con las cestas no tuvieron suficiente, y me pidieron seguir con un taller de alfombras. Esta es la muestra que he preparado y que, de paso, me servirá para vestir un rincón de la casa :)

1 comentari:

Las manualidades de Esther ha dit...

Te ha quedado muy bonita! Esos colores están genial!

bsos!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...