divendres, 11 de gener del 2013

Friday Pattern, els patrons del divendres


Bé, com ja us vaig anunciar, aquest any he decidit continuar amb el #flowerfriday, tot i que amb alguns canvis que us he d'explicar. El primer, el nom: #fridaypattern, el patró dels divendres!

M'ha costat molt decidir què feia, sobretot per les dificultats de trobar flors diferents i traduir els patrons cada setmana. Però després de considerar-ho molt, m'ha semblat que no podia perdre l'ocasió de compartir projectes ganxetaires amb vosaltres, ja que també és una manera d'obligar-me, a mi que tinc tendència a procastinar, a tenir els ganxets i els dits en forma :)

No sé si us passa a vosaltres, però a mi de seguida se'm passen les hores badant entre milers de blogs i al Pinterest, acumulat fotografies, patrons i idees que m'encantaria fer però que acaben apilats a la carpeta de to-do's, allà en un racó de la taula. 
He decidit -propòsit d'any nou- que aquest 2013 serà l'any de fer realitat aquests projectes de ganxet que guardo al Pinterest, i també he decidit que vosaltres m'ajudareu. O millor dit: ens ajudarem. Veieu per on vaig, oi?
Així doncs, el que us proposo és mantenir la nostra cita dels divendres, però que ja no serà només de flors, sinó que s'obrirà a noves creacions: apliques, tapetes, petits amigurumis, mostres de punts nous... i tot el que se'ns acudeixi! Cada mes, un tema diferent. Què us sembla?
La dinàmica serà la mateixa que fins ara. El divendres us faré la proposta i us adjuntaré un patró, i tindreu una setmana per teixir-ho i enviar-me la foto, que compartiré el divendres següent.  El que no puc assegurar és que us deixi patrons traduits cada setmana, però segur que si surten dificultats, entre totes ho podrem resoldre. 
Per començar, i per no trencar amb les flors que ens han acompanyat durant el 2012, he decidit que aquest mes de gener el dedicaré als #floralgrannys, quadrets de l'àvia amb floretes. I comencem amb aquest Daisy Square que espero que us agradi.


//

Bueno, como ya os anuncié, este año he decidido continuar con el #flowerfriday, aunque con algunos cambios que os tengo que explicar. El primero, el nombre: # fridaypattern, el patrón de los viernes!

Me ha costado mucho decidir qué hacía, sobre todo por las dificultades para encontrar flores diferentes y traducir los patrones cada semana. Pero después de considerarlo mucho, me ha parecido que no podía perder la ocasión de compartir proyectos ganchetiles con vosotros, ya que también es una manera de obligarme a mí, que tengo tendencia a procastinar, a tener los ganchillos y los dedos en forma :)

No sé si os pasa a vosotros, pero a mí enseguida me pasan las horas curioseando entre miles de blogs y en Pinterest, acumulado fotografías, patrones e ideas que me encantaría hacer pero que terminan apilados en la carpeta de to-do's , allí en un rincón de la mesa.

He decidido -propósito de año nuevo- que este 2013 será el año de hacer realidad estos proyectos de ganchillo que guardo en Pinterest, y también he decidido que vosotras me vais a ayudar. O mejor dicho: nos ayudaremos. Veis por donde voy, no?

Así pues, lo que os propongo es mantener nuestra cita de los viernes, pero que ya no será sólo de flores, sino que se abrirá a nuevas creaciones: apliques, tapetes, pequeños amigurumis, muestras de puntos nuevos ... y todo lo que se nos ocurra! Cada mes, un tema diferente. ¿Qué os parece?

La dinámica será la misma que hasta ahora. El viernes os haré la propuesta y adjuntaré un patrón, y tendréis una semana para tejerlo y enviarme la foto, que compartiré el viernes siguiente. Lo que no puedo asegurar es que os deje patrones traducidos cada semana, pero si salen dificultades, entre todas lo podremos resolver.

Para empezar, y para no romper con las flores que nos han acompañado durante el 2012, he decidido que este mes de enero lo dedicaré a # floralgrannys, cuadritos de la abuela con florecitas. Y empezamos con este Daisy Square que espero que os guste.

 



Teje 4 cad, pr para formar un círculo.
Vuelta 1: 1 cad, 8 pb en el círculo, pr para unir. Remata y cambia de color

Vuelta 2: unir el hilo de color con pr a cualquier pb, * 6 cad, pa en la tercera cad y en las próximas 3 cad, pr  en el pb sig*. (petalo acabado). Repetir de *a* 7 veces más. Une con pr y remata. Cambia de color

Vuelta 3: unir el hilo de color con pr en el bucle de detrás de la cadeneta superior de los pétalos, 3 cad, 2 pa, 3 cad, 3 pa en el bucle de cad segundo en la parte superior del mismo pétalo (esquina), 3 cad, pr a través de ambos bucles de las 2 cad superiores del siguiente pétalo, 3 cad. Repetir esquina el resto para toda la vuelta. Rematar y cambiar de color.

Vuelta 4: unir el hilo de color con pr en cualquier espacio de 3 cad; 3 cad, (2 pa, 3 cad, 3 pa) en el mismo espacio,  4 pb en el espacio de 3 cad siguiente, 4 pb en el espacio de 3 cad siguiente, * 3 pa, 3 cad, 3 pa en la esquina*, 4 pa en el espacio de 3 cad (2 veces). Repetir hasta el final de la vuelta. Rematar solo si quereis cambiar de color.

Vuelta 5: 1 cad, pb en el mismo pt, 2 pb en el pb, (2 pb, 2 cad, 2 pb) en la esquina, pb en cada pb alrededor con (2 pb, 2 cad, 2 pb) en cada esquina. Pr para unir. Remata y bloquea.

3 comentaris:

Susana ha dit...

Hola. Me gusta la nueva propuesta de este año y cuenta conmigo. Estoy apuntada en varios cal que locura!!!!!!
Besos

sonietaSun ha dit...

Vaaamos que nos vaaamos, la otra loca de tejer together ya llegó!!

ens veiem diveeendresss!!!

Paula ha dit...

Ai, nena, quina raó que tens! Tot el pinterest ple de projectes, cada dia segueixo més blocs i faig ben poca cosa! A veure si recupero el patró dels divendres, que et tinc abandonada!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...