dimecres, 9 de gener del 2013

Hola 2013!


El 2013 m'ha portat algunes alegries. Per començar, l'oportunitat de rebre el nou any en un fabulós viatge a Florència, una de les experiències més maques que es poden tenir. Però no només això: l'any arriba amb nous tallers de ganxet, alguna venda que s'agraeix, noves lectures crafters i projectes que veuran la llum properament i que espero explicar-vos aviat.

El que no m'ha portat l'any 2013 és més temps per poder fer totes les coses que voldria i, sobretot, per actualitzar el blog tan sovint com m'agradaria.

Però aquí estic, escalfant de nou el motor ganxetaire i rumiant noves propostes per oferir-vos a vosaltres que passeu per aquest blog. Ja us anuncio que tinc previst continuar amb el #flowerfriday però amb alguns canvis que ja anireu veient. Bàsicament, el que conservaré és la proposta setmanal dels divendres i... ja ho descobrireu!!!

Aquí seguim. Fins ara!


//

El 2013 me ha traido algunas alegrías. Para empezar, la oportunidad de recibir el nuevo año en un fabuloso viaje a Florencia, una de las experiencias más bonitas que se pueden tener. Pero no sólo eso: el año llega con nuevos talleres de ganchillo, alguna venta que se agradece, nuevas lecturas crafters y proyectos que verán la luz próximamente y que espero contaros pronto.
 

Lo que no me ha traido  el año 2013 es más tiempo para poder hacer todas las cosas que quisiera y, sobre todo, para actualizar el blog tan a menudo como me gustaría.

Pero aquí estoy, calentando de nuevo el motor ganchetil y pensando nuevas propuestas para ofreceros a los que pasáis por este blog. Ya os anuncio que tengo previsto continuar con el #flowerfriday pero con algunos cambios que ya iréis viendo. Básicamente, lo que conservaré es la propuesta semanal de los viernes y... ya lo descubriréis!

Aquí sigo. Hasta ahora!





2 comentaris:

Bigunki ha dit...

Tiempo es lo que nunca nos sobra.
Muchas gracias por tu enlace

sonietaSun ha dit...

aquí estem, amb el ganxet a punt!

bon any!!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...