divendres, 22 de febrer del 2013

friday pattern: i love crochet (IV)


Avui acabem el mes dedicat a Sant Valentí i l'amor amb un patró que vaig trobar per Pinterest i del que em vaig enamorar de seguida, mai millor dit.

És un patró gratuït de ravelry que us podreu descarregar en PDF. Està en anglès però inclou moltes fotografies dels passos a seguir així que m'estalvio la traducció. Aquests mesos tinc molta feina amb els tallers i gairebé no tinc temps per preparar més patrons, així que espero que em disculpeu. Si teniu dubtes, em deixeu un comentari!

Aquí teniu l'enllaç del patró

//
Hoy acabamos el mes dedicado a San Valentín y el amor con un patrón que encontré por Pinterest y del que me enamoré enseguida, nunca mejor dicho.

Es un patrón gratuito de ravelry que os podréis descargar en PDF. Está en inglés pero incluye muchas fotografías de los pasos a seguir así que me ahorro la traducción. Estos meses tengo mucho trabajo con los talleres y casi no tengo tiempo para preparar más patrones, así que espero que me disculpeis. Si teneis dudas, me dejáis un comentario!


Aquí está el enlace del patrón.

Els vostres patrons
 


 El de Sònia
El de Susanna

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...