divendres, 22 de març del 2013

Friday Patter: juego de niños


Teniu ganes de jugar amb el ganxet? Doncs llavors segur que us agradarà la proposta d'aquest friday pattern, una baldufa amigurumi.

Ja sabeu que aquest mes de març estem fent petits amigurumis per la canalla, així que no podia faltar un joc tradicional com aquesta baldufa, no creieu?

M'he basat en un patró japonès adaptat a la meva manera. Per qualsevol dubte que sorgeixi, ja sabeu que podeu deixar un comentari en aquest post :)

//

Tenéis ganas de jugar con el ganchillo? Pues entonces seguro que os gustará la propuesta de este friday pattern, una peonza amigurumi.

Ya sabéis que este mes de marzo estamos haciendo pequeños amigurumis para los niños, así que no podía faltar un juego tradicional como esta peonza, no creéis?

Me he basado en un patrón japonés adaptado a mi manera. Para cualquier duda que surja, ya sabéis que podéis dejar un comentario :)




Els vostres patrons / Vuestros patrones
El de Susanna

El de Mònica

5 comentaris:

Airin HeartMade ha dit...

Qué original!
//Airin

Artmorixe ha dit...

Que "xulo"! Ho intentaré....a veure que surt! Moltes gràcies per aquests projectes conjunts!
Petons.

Unknown ha dit...

Que recuerdos, muy bonito, besos

Jazmin del Carmen ha dit...

Hola amiga!!! Te he conocido por susana y me gusta esto de Friday Pattern, como hago para participar?? Puedo hacerlo todavia?? donde me inscribo?? como es el procedimiento??? jjiji mucha preguntas perdon!! pero es que de verdad me entusiasma esta bonita iniciativa tuya...ojala pudiera saberlo :)

Besitos y te sigo!!!
Jazmin
www.pasionporelganchillo.blogspot.com

Telas y Tentaciones ha dit...

Es muy origina!!
Gracias por compartir el gráfico!!
Bss

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...