dimecres, 1 de maig del 2013

Bolso de trapillo


Ja s'acosta el bon temps i jo ja m'he posat a preparar els complements de ganxet per aquest estiu. He començat per un bolso de mà supersenzill, fet amb una troca d'un trapillo de roba més prim i lleuger que vaig descobrir a la botiga Ca l'Angelina de Centelles. Es treballa amb un ganxet més petit -el bolso està fet amb el ganxet del númeo 8- i el resultat és una bossa menys pesada que la del trapillo que ja coneixem.

Per aquesta bossa no he seguit cap patró, és bastant freestyle, amb tota la base de punt baix i la darrera volta de punt alt.


Després dels dies de pluja que hem tingut, espero que la primavera definitivament s'instal·li i em doni l'oportunitat d'estrenar la bossa.

Per cert, si voleu aprendre  a fer una bossa com aquesta, hem organitzat un taller a Ca l'Angelina, a Centelles, pel proper diumenge 19 de maig.



Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...