divendres, 31 de maig del 2013

Friday Pattern: #minicoaster #minidoily


Aquesta última setmana de maig tanquem el #fridaypattern dels #minidoilys i ho farem d'una manera una mica diferent. Ja us he dit que estic d'obres i no tinc els materials a mà, així que aquesta setmana jo em convertiré en una més de vosaltres, posant-me el patró d'aquesta setmana de deures per presentar la setmana vinent.

Ja haureu notat la meva debilitat pels posavasos de ganxet, oi? Doncs n'he trobat un altre la mar de maco i bufó en aquest blog i m'he enamorat ipso-facto.

//

Esta última semana de mayo cerramos el # fridaypattern los # minidoilys y lo haremos de una manera un poco diferente. Ya os he dicho que estoy de obras y no tengo los materiales a mano, así que esta semana yo me convertiré en una más de vosotros, poniéndome el patrón de esta semana de deberes para presentar la próxima semana.

Ya habréis notado mi debilidad por los posavasos de ganchillo, ¿verdad? Pues he encontrado otro la mar de majo en este blog y me he enamorado ipso-facto.




El blog està en un idioma que no conec però la seva autora va tenir el detall de posar la foto del patró dibuixat a mà, i gràcies a això podem treure la mostra del tapete. Però si us hi fixeu, falta la última volta, així que aquesta setmana, a més, tenim un repte: treure entre totes la volta final del posavasos!

Jo també l'intentaré fer quan recuperi tot els meus ganxets, i publicaré la meva foto juntament amb totes les vostres.
//
El blog está en un idioma que no conozco pero su autora tuvo el detalle de poner la foto del patrón dibujado a mano, y gracias a ello podemos sacar la muestra del tapete. Pero si os fijáis, falta la última vuelta, así que esta semana, además, tenemos un reto: sacar entre todas la vuelta final del posavasos!

Yo también la voy a hacer cuando recupere todo mis ganchillos, y publicaré mi foto junto con todas las vuestras.



Els vostres patrons
El de Rosa
 
El de Sònia
 El de Susanna

1 comentari:

sonietaSun ha dit...

que xulooo
no puc esperar a començar-lo!!!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...