divendres, 6 de setembre del 2013

Friday Pattern: fundas para el móvil

http://www.mooglyblog.com/wp-content/uploads/2013/02/Ultimate-Univeral-Electronics-Cozy-Thumb.jpg

Bon divendres!
Després de les vacances, tornem a reemprendre el Friday Pattern amb noves propostes de patrons de ganxet. Per les que us volgueu afegir a la iniciativa, us explico com funciona: cada divendres publico un patró senzillet de ganxet per fer-lo plegades. Durant la setmana, o quan el tingueu fet, m'envieu una foto i la comparteixo al post del divendres següent.

Aquest mes de setembre intentaré fer una selecció de patrons de fundes pel mòbil i l'ipad. Jo sóc molt fan de portar una funda handmade al meu mòbil. I ja us podeu imaginar que tot el dia amunt i avall, la funda necessita renovació contínua! Així que aquest mes trobareu diferents opcions per tenir fundes ideals per a cada ocasió :)

I comencem amb una de ben fàcil i acolorida, que he vist al web de Moogly. El patró està en anglès però inclou fotografies, així que no crec que us resulti molt difícil.


//

¡Feliz Viernes!
Después de las vacaciones, volvemos a retomar el Friday Pattern con nuevas propuestas de patrones de ganchillo. Para las que os queráis añadir a la iniciativa, os explico como funciona: cada viernes publico un patrón sencillito de ganchillo para hacerlo juntas. Durante la semana, o cuando lo tengais hecho, me mandais una foto y la comparto en el post del viernes siguiente.

Este mes de septiembre intentaré hacer una selección de patrones de fundas para el móvil y el ipad. Yo soy muy fan de llevar una funda handmade en mi móvil. Y ya os podéis imaginar que todo el día arriba y abajo, la funda necesita renovación continua! Así que este mes encontrareis diferentes opciones para tener fundas ideales para cada ocasión :)

Y empezamos con una muy fácil y alegre, que he visto en la web de Moogly. El patrón está en inglés pero incluye fotografías, así que no creo que os resulte muy difícil.


El patrón, aquí

1 comentari:

Susana ha dit...

Hola Ari. Retomamos los friday pattern y la idea de este mes me gusta mucho, así puedo cambiar de funda de móvil. Tengo ya dos pero no me importa tener unas cuantas más.
Nos vemos el viernes.
besos

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...