dilluns, 9 de setembre del 2013

My crochet: pajarita


Aquest setembre creo una nova secció al blog que es titularà "My crochet", on us aniré ensenyant el resultat dels projectes ganxetaires que porto entre mans.

I començo ensenyant aquesta pajarita de ganxet que vaig fer aprofitant algunes estones durant els tallers de ganxet d'aquest estiu a la botiga Lulu Ferris. Està feta amb punt "palomita", que li dóna aquest efecte de relleu. Ideal per portar al cap amb un clip o una diadema.

//

Este mes de septiembre creo una nueva sección en el blog que se titulará "My crochet", donde os iré enseñando el resultado de los proyectos ganchetiles que me llevo entre manos.

Y empiezo con esta pajarita de ganchillo que hice aprovechando algunos ratos durante los talleres de ganchillo de este verano en la tienda Lulu Ferris. Está hecha con punto "palomita", que le da ese efecto de relieve. Ideal para llevar en la cabeza con un clip o una diadema.

2 comentaris:

maria ha dit...

que bonita!! estare a tenta a esta nueva seccion que has creado en tu blog;un besito.maria:)

Susana ha dit...

Hola, me gusta el punto de esta pajarita, tengo que probar a tejerlo.
besos

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...