dijous, 5 de gener del 2017

2017 BAMCAM - The Efflorescent Window


Primer propòsit del 2017 acomplert. M'he apuntat al grup 2017 BAM CAL de Ravelry, on cada mes proposen el patró d'un quadre de 6'' i un de 12'', amb la idea de tenir, a finals d'any, suficients quadrets com per poder muntar una manta. 

De moment em conformo en complir els terminis per fer els quadrets, i per això he començat a fer el primer amb restes de llanes. 

He començat amb el patró de l'Efflorescent Window. Encara que m'he saltat el pas per fer la forma de finestra central, estic força contenta de com a quedat tot el conjunt. 

//

Primer propósito del 2017 cumplido. Me he apuntado al grupo 2017 BAM CAL de Ravelry, donde cada mes proponen el patrón de un cuadro de 6 '' y uno de 12 '', con la idea de tener, a finales de año, suficientes cuadritos como para poder montar una manta.

De momento me conformo con cumplir los plazos para hacer los cuadritos, y por eso he empezado a hacer el primero con restos de lanas.

He empezado con el patrón de la Efflorescent Window. Aunque me he saltado el paso para hacer la forma de ventana central, estoy bastante contenta de como ha quedado todo el conjunto.


Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...