dilluns, 16 de gener de 2017

Ari Little foxes #1


Us presento una nova mascota de ganxet, una petita guineu amigurumi amb la que inicio el que espero sigui un projecte amb continuïtat. I és que he decidit que l'any 2017 serà l'any de la guineu, perquè sí, perquè fa temps em venia de gust fer una guineuta d'amigurumi i buscant patrons n'he trobat de tan diferents i variats que he decidit que en faré un al mes. Així també hem fixo un propòsit d'any nou i un repte ganxetaire que m'entretingui tot l'any.

Si voleu, us podeu sumar al repte. Jo compartiré el patró que he seguit i vosaltres podeu enviar-me les fotos de les vostres guineus a través de Twitter o Facebook. Si voleu podeu posar l'etiqueta #AriLittleFoxes

El primer #AriLittleFoxes està basat en el patró de Ganchitos, tot i que en algun moment l'he fet a ull perquè la cosa no m'acabava de quadrar. 



Os presento una nueva mascota de ganchillo, un pequeño zorro amigurumi con el que inicio lo que espero sea un proyecto con continuidad. 

Y es que he decidido que el año 2017 será el año del zorro, porque sí, porque hace tiempo me apetecía hacer un zorrito de amigurumi y buscando patrones he encontrado tantos tan diferentes y variados que he decidido que haré uno al mes. 

Así también me fijo un propósito de año nuevo y un reto ganchetil que me entretenga todo el año. 

 Si os apetece os podéis sumar al reto. Yo compartiré el patrón que he seguido y vosotras podéis enviarme las fotos de vuestros zorritos a través de Twitter o Facebook. No os olvideis la etiqueta #AriLittleFoxes.

 El primer #AriLittleFoxes está basado en el patrón de ganchitos, aunque en algún momento lo he seguido por encima porque la cosa no me acababa de cuadrar.


Aquí os dejo un par de fotos del work in progress.



4 comentaris:

maria ha dit...

te ha quedado monisimo!!!un besito.maria:)

HerminiaRegolf ha dit...

Monísimo y con una carita muy graciosa.
Besos guapa.

Ari Togores ha dit...

Gracias! A ver si os animais a hacer el vuestro! Besos

Artmorixe ha dit...

Quina monada de guineueta, a veure si trobo temps i en faig una!
Petons.

Muñeca Chloe

Hola, sóc la Chloe! ( Patró aquí ) Hola, soy Chloe ( Patrón aquí )