divendres, 10 de març del 2017

Ari Little Foxes #2




Hola!

Sóc la guineueta de febrer. He tardat a aparèixer però ja sóc aquí. 

Em vaig fer el propòsit de teixir una guineu de ganxet cada mes però es que resulta que febrer és més curt i això és nota. Però tot i això, aquí tenim la guineu amigurumi que toca. El patró és de Mongoreto comprat a Etsy.

Espero teixir la de març a temps!



Hola! 

Soy el zorrito de febrero. He tardado en aparecer pero ya estoy aquí. 

Me hice el propósito de tejer un zorro de ganchillo cada mes pero es que resulta que febrero es más corto y eso se nota. 

Pero aún así, aquí tenemos el zorro amigurumi que toca. El patrón es de Mongoreto y lo compré en Etsy.

Espero tejer la de marzo a tiempo!



2 comentaris:

Descabdello ha dit...

M'encanta la guineu tardanera. ♥♥♥

Descabdello ha dit...

M'encanta la teva guineu tardanera! ♥♥♥

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...