dijous, 22 de juny del 2017

Felix el tejedor feliz #felixknitsKatia


Els de Llanes Katia van organitzar un concurs pel WWKipDay que consistia en teixir aquest Felix, el tejedor feliz. La idea era tenir-lo acabat pel dia 11 de juny, però jo com que vaig al meu ritme, no l'he tingut fins unes quantes setmanes més tard. Ja diuen que l'important és participar, així que em consolo pensant que com a mínim l'he pogut acabar.

Bé, com que el meu fort és el ganxet però no la mitja, tinc la bufandeta d'en Fèlix a mig teixir. Però com que és estiu, no passa res, espero tenir-la acabada quan arribi el fred ;-) 

Us deixo la prova que demostra que la bufanda està en procés...

//

Los de Lanas Katia organizaron un concurso por WWKipDay que consistía en tejer este Felix, el tejedor feliz. La idea era tenerlo para el día 11 de junio, pero yo como que voy a mi ritmo, no lo he acabado hasta varias semanas más tarde. Como dicen que lo importante es participar, me consuelo pensando que al menos lo he podido terminar.

Bueno, de hecho, como mi fuerte es el ganchillo pero no el punto, tengo la bufandita de Félix a medio tejer. Pero como es verano, no pasa nada, espero tenerla terminada para cuando llegue el frío ;-)

Os dejo la prueba que demuestra que la bufanda está en proceso...





Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...