diumenge, 16 de desembre del 2018

Estrelles solidàries per lluitar contra el càncer


Aquest any les nenes d'Iluro Craft ens hem sumat a l'onada solidària de la Marató de TV3, que aquest 2018 estava dedicada al càncer. En concret, hem fet un munt d'estrelles de ganxet que hem estat venent aquests dies a diferents punts de Mataró per recaptar fons per lluitar per la malaltia. Aquesta és una de les estrelles que he fet. 

Us deixo el patró per si teniu ganes de fer-la. Ja veieu que jo en vaig fer una versió lliure.


//

Este año las niñas de Iluro Craft nos hemos sumado a la ola solidaria de la Maratón de TV3, que este 2018 estaba dedicada al cáncer. En concreto, hemos hecho un montón de estrellas de ganchillo que hemos estado vendiendo estos días en diferentes puntos de Mataró para recaudar fondos para luchar por la enfermedad. Esta es una de las estrellas que he hecho. Os dejo el patrón por si os animais.




Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...