dissabte, 9 de maig del 2020

Flors en punt de creu

 


La meva versió a punt de creu del quadre 'Cesta de flores sobre un zócalo', de Juan de Arellano', que va ser el millor pintor de flors del. Segle XVII español. Aquest quadre, que forma part d'una col·lecció privada, es va poder veure a l'exposició sobre Balenciaga que va fer el Museu Thyssen de Madrid l'any passat. Allà em vaig comprar el kit de brodat per reproduir el quadre. I ara mira, gràcies al confinament l'he pogut acabar.


Mi versión a punto de cruz del cuadro 'Cesta de flores sobre un zócalo', de Juan de Arellano, que fue el mejor pintor de flores del Siglo XVII español. Este cuadro, que forma parte de una colección privada, se pudo ver en la exposición sobre Balenciaga que hizo el Museo Thyssen de Madrid el año pasado. Allí me comprar el kit de bordado para reproducir el cuadro. Y ahora mira, gracias al confinamiento lo he podido terminar.


Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...