dimecres, 10 de febrer del 2021

Books and plants

 


Vaig veure aquest patró de la Thais Miguele de Particular Embroidery i me'n vaig enamorar de seguida. Il·lustra molt bé dues de les meves aficions actuals, la lectura i la botánica. A més, és un patró senzillet que m'ha anat molt bé per practicar punts bàsics de brodat. I el resultat ha quedat bastant maco, tot i no tenir molta experiència encara.


Vi este patrón de Thais Miguele de Particular Embroidery y me enamoré enseguida. Ilustra muy bien dos de mis aficiones actuales, la lectura y la botánica. Además, es un patrón sencillito que me ha ido muy bien para practicar puntos básicos de bordado. Y el resultado ha quedado bastante bonito, aunque no tienen mucha experiencia todavía.

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...