diumenge, 29 de maig del 2011

Simulacres



Actualment estic centrada en el meu Elise Shawl, però això no treu que de tant en tant pari i provi de fer alguna altra cosa de ganxet, per trencar la rutina i provar cosetes noves. De moment he fet tres proves de diferents mostres, totes elles ben diferents, que serviran de simulacre per a projectes futurs. Quina us agrada més? Jo ara he de pensar en què es poden convertir: un xal, un bolso, una manta potser... S'accepten suggeriments!

//






Actualmente estoy centrada en mi Elise Shawl, pero eso no significa que de vez en cuando pare y pruebe de hacer otras cosas de crochet, para romper la rutina y provar cosas nuevas. De momento he hecho tres pruebas con diferentes muestras, todas ellas muy distintas, que me servirán de simulacro para proyectos futuros. ¿Cual os gusta mas? Yo ahora tengo que pensar en que se pueden convertir: un chal, un bolso, quizás una manta... Se aceptan sugerencias!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...