dimecres, 16 de novembre del 2011

Making christmas



S'acosta el Nadal i la cosa s'ha d'anar preparant. Aquí teniu una mostra de les decoracions i garlandes que vam fer en el taller de ganxet a l'espai Crealia del Saló Creativa. Les boletes i el mitjonet estan teixits amb el fil metalitzat de la Coats, mentre que la campaneta i els focs de neu estan fets amb llana. Els resultats són macos i resultons en els dos casos. Qui s'anima?

//

Se acerca la Navidad y hay que ir preparando las cosas. Aquí teneis una muestra de los adornos que hicimos en el taller de ganchillo en el espacio Crealia del Salón Creativa. Las bolitas y el calcetín están tejidos con el hilo metalizado de la Coats, mientras que la campanita y los copos de nieve están hechos con lana. Los resultados són bonitos y resultones en los dos casos. Quién se anima?




Us deixo amb el Making Christmas de 'Pesadilla antes de Navidad', molt adequat per anar preparant la decoració nadalenca.

//

Os dejo el vídeo del Making Christmas de 'Pesadilla antes de Navidad', muy adequado para ir preparando la decoración navideña.



3 comentaris:

sonietaSun ha dit...

el gusanillu navideñu... m'acaba de picar...

The Magic's World ha dit...

Que maco tot!!! m'agrada molt el fil aquest metál·lic de la coats!! s'ahurá de probar!!
Petonets artista! ;)

http://themagicsworld.blogspot.com/

Anònim ha dit...

Jo ja he "probat" el fil metal·litzat de Coats... hauré de fer més borles de nadal xD

Borles i tota la resta!
Moltes gràcies per els patrons!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...