dimarts, 6 de desembre del 2011

Funda exprés


L'altre dia em van agafar els cinc minuts i em vaig posar a teixir una funda per la meva càmara de fotos en el més pur crochet freestyle. Vaig agafar dues troques de llana gruixudeta perquè la funda quedés més tupida y de dos colors per crear un efecte diferent. I de guinda, el botó verd. Voilà!




El otro dia me dieron los cinco minutos y me puse a tejer una funda para mi cámara de fotos en el más puro crochet freestyle. Cogí dos lanas gruesas para que la funda protegiera más la cámara, y combiné dos colores para crear un efecto diferente. Y de guinda, el botón verde. Voilà!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...