dimarts, 27 de desembre del 2011

Regals de ganxet


Que contenta estic amb els meus regals de Nadal! El tió em va portar el super kit de ganxets KnitPro i un llibre amb patrons de flors de crochet que m'anirà perfecte per un projecte que tinc al cap i que us explicaré ben aviat!


Que contenta estoy con mis regalos de Navidad! El Cagatió (el Papa Noel en Catalunya) me trajo el super kit de ganchillos KnitPro, y un libro con patrones de flores perfecto para un proyecto que tengo en mente y que os explicaré muy pronto!




1 comentari:

Carla Sáenz ha dit...

:) M'encanta el regal! T'he deixat també un comentari per dir-te quant m'ha agradat el projecte de les flors i quan he vist aquest post, he pensat que si termines amb totes, puc passar-te algunes d'una guia molt pareguda que vaig comprar la setmana passada a Buenos Aires. Pots veure-la ací (http://carlamelet.blogspot.com.es/2012/05/hola-todos-os-presento-mi-amigo-arnau-y.html) si vols :) M'encanta el teu blog, ací em quede ^^

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...