diumenge, 19 de febrer de 2012

Grannys solidaris


Ja tinc a punt els meus grannys solidaris, i aquesta tarda espero que en fem encara molts més en la Primera Trobada Solidària "Abriguemos a un niño". Recordeu, la cita avui a les 17h. a la Pastisseria Milola. Berenar, ganxet i xerrameca... Visca!!!!
//
Ya tengo a punto mis grannys solidarios, y esta tarde espero que hagamos muchos más en la  Primera Trobada Solidària "Abriguemos a un niño". Recordad, la cita es a las 17h en la Pastisseria Milola de Mataró. Merienda, ganchillo y cotilleos... Bien!!!


Al Portaldelabores han publicat una resenya de la iniciativa. I al Capgròs de Mataró, també...
//
En Portaldelabores han publicado una reseña de la iniciativa. Y en la revista Capgròs de Mataró, también...


I si no podeu venir avui, no patiu. Diumenge que ve dia 26 repetim la cita a Sabadell!!!
//
Y si no podeís venir hoy no pasa nada. Domingo que viene dia 26 repetimos la cita en Sabadell!!!


3 comentaris:

Miss Grapefruit ha dit...

Espero que sigui un exit!!

Rosseta ha dit...

Ohhhhh quina rabia!!! marxo a la fira Creativa de Saragossa que es aquet cap de setmana, em fa moltissima rabia, perque estava desitjan participar en una quedada aixi, i mes quan es al poble on visc. Si us plau si en feu mes conteu amb mi porfaaa

sonieta ha dit...

encara estic en estat de xoc!!!
digueu-me exagerada... però què bé que ens ho vam passar...

i els missatges d'agraiment que he anat rebent... d'agraiment!!!??

sóc jo la que us he de donar les gràcies!!!

MiniCactus

Em van regalar una planteta però com que la jardinaria no és el meu fort, se'm va morir, així que he decidit reciclar el test i apr...