divendres, 9 de març de 2012

Flower Friday (X)


Com es nota que s'acosta la primavera, miro la meva caixa de flors i la meva carpeta de patrons i està "que se sale!" de tant colorida i florejada! Avui us porto una flor que vaig descobrir ahir a Pinterest i me'n vaig enamorar tant de presa que he canviat els plans perquè la pogueu fer ja. Recuperem la tècnica dels "bodoques" que ja hem practicat, i ara a més treballant a les parts de davant i darrera dels punts, per crear els relleus. És molt xula de fer, ja veureu.
Nota: al patró diu que els bodoques es fan amb punts alts però queden millor amb punts alts dobles (trebles).
//
Como se nota que se acerca la primavera, miro mi caja de flores y mi carpeta de patrones y está que se sale de tanto colorido y floreado! Hoy os traigo una flor que descubró ayer en Pinterest y me enamoré tan de prisa que he cambiado de planes para que la podaís hacer. Recuperamos la técnica de los "bodoques" que ya hemos practicado y ahora además trabajando por las presillas de delante y detrás de los puntos, para crear los relieves. Es muy chula de hacer, ya vereís. 
Nota: en el patrón dice que los bodoques se hacen con puntos altos pero quedan mejor con puntos altos dobles (trebles).

Flor-Nenufar

Les vostres flors / Vuestras flores

La de Sònia
La de Susana
La de The magic's world










3 comentaris:

The Magic's World ha dit...

juuuuu que avui si la tenia feta i va i se m'oblida avisarte :( es per plorar lo meu! Esta al meu post d'ahir ;)
Miauuuuupetonets i en res hem poso amb al nova :)

Pollet ha dit...

Hola , és massa tard per apuntar-me al repte de Flower Friday !!!

Felicitats pel blog, tens coses xules

Ari Togores ha dit...

Pollet, cap problema per afegir-te ara! Això està obert a qui vulgui participar, quan i com vulgui!!!! Si fas la flor i m'envies l'enllaç o la foto, la publicaré al post. I si vols també pots enllaçar el logo del FF que tens a la columnda de l'esquerra.
Espero veure les teves flors!

MiniCactus

Em van regalar una planteta però com que la jardinaria no és el meu fort, se'm va morir, així que he decidit reciclar el test i apr...