dimarts, 13 de març del 2012

Little mouse


Continuo treballant en els tallers d'amigurumi del dissabte 17 a Mataró. M'han sortit dos tallers el mateix dia, matí i tarda, i estic buscant diferents opcions per adaptar-me als diferents nivells. Ahir vaig trobar aquest patró superbàsic ideal per iniciar els alumnes que no hagin agafat mai un ganxet. El trobo encantador, vosaltres no?
//
Continuo trabajando en los talleres de amigurumi del próximo sábado en Mataró. Me han salido dos talleres el mismo dia, mañana y tarde, y estoy buscando diferentes opciones para adaptarme a los diferentes niveles. Ayer encontré este patrón superbásico ideal para iniciar a los alumnos que no hayan cogido nunca el ganchillo. Es encantador, no?

2 comentaris:

Wilma ha dit...

oooo es precios,

sonietaSun ha dit...

ei, jo no m'he apuntat perque més o menys ja me'n surto amb els amigurumi, eh!!!

ens veiem diumenge i parlem!!!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...